0% Complete
صفحه اصلی
/
هجدهمین کنفرانس ملی و دوازدهمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران
بررسی تاثیر روشهای نوین آموزشی در آموزش کنترلکنندههای منطقی برنامهپذیر به پرسنل صنعت مس
نویسندگان :
محدثه قیاسی
1
روح الله زین الدینی
2
محدثه ابراهیمی
3
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهربابک
2- شرکت ملی صنایع مس ایران
3- شرکت ملی صنایع مس ایران
کلمات کلیدی :
آموزش plc،روشهای تعاملی،شبکههای اجتماعی،صنعت مس،کارگاه مجازی
چکیده :
این مقاله به بررسی تاثیر استفاده از روشهای نوین آموزشی نظیر روشهای تعاملی، شبکههای اجتماعی و کارگاههای مجازی در آموزش کنترلکنندههای منطقی برنامهپذیر به پرسنل صنعت مس میپردازد. با توجه به نیاز روزافزون به بهبود فرآیندهای صنعتی و پیچیدگیهای فنی در صنعت مس، این تحقیق بررسی میکند که چگونه این روشهای مدرن میتوانند بهبود کارایی آموزشی، ارتقاء مهارتهای فنی و تسهیل یادگیری عملی را برای پرسنل فراهم آورند. در این تحقیق، ۱۰۰ نفر از پرسنل فعال در صنعت مس در طول شش دوره آموزشی با استفاده از این روشها آموزش دیدند. نتایج نشان داد که بیش از 85 درصد از شرکتکنندگان رضایت بالایی از این روشهای نوین آموزشی داشتند و تاثیر مثبتی بر فرایند یادگیری آنها مشاهده شد. این یافتهها نشان میدهند که به کارگیری این روشها در آموزش فنی میتواند تاثیر قابل توجهی در بهبود مهارتها و توانمندیهای پرسنل در صنایع مختلف، بهویژه صنعت مس، داشته باشد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Educational Escape Rooms: A Narrative Review of Design Frameworks in Higher Education
Leila Homayouni - Manoosh Mehrabi
The Effect of AI-based Feedback Provision on Iranian EFL Learners’ Writing Performance and their Attitude
Mina Seifi - Mahdi Mahmodi
IDSOJ: An Intrusion Detection System in Online Judges for evaluating programming exercises
Sergio Alloza-García - Iván García-Magariño - Javier Bravo-Agapito - Raquel Lacuesta Gilaberte
ارائه یک مدل مفهومی آموزش الکترونیکی مبتنی بر متاورس
کریم پیمانی - الهام فراهانی - محمدهادی زاهدی
ارائه الگوی یادگیری معکوس: راهکاری برای آموزش زبان دوره اول متوسطه
زهرا طالب - زهرا پورقربان
کاربرد فناوریهای واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) در یادگیری و یاددهی تاریخ هنر: بازسازی آثار هنری در محیطهای الکترونیکی
مرضیه قاسمی - مهدی خسروی
طراحی محتوای CCDI دانشآموزی: چارچوبها، رویکردها و مدل بومیسازیشده
حسین رضائی استخروئیه
آسیب شناسی ارزشیابی یادگیرندگان در محیط های الکترونیکی: یک سنتزپژوهی
حامد عباسی کسانی - سعید شریفی رهنمو - فرهاد سراجی - مجید شریفی رهنمو
برگزاری دوره های زبان تخصصی ویژه پرسنل مجتمع مس سرچشمه رفسنجان
سحر عباسی سرداری - محمدرضا ابراهیم نژاد - مصطفی کیانی فر
بررسی نقش شبکه های اجتماعی و فضای مجازی بر یادگیری الکترونیکی دانش آموزان در جهت کاهش قلدری سایبری(مورد مطالعه: دانش آموزان پسر مقطع دوم دبیرستان شهر تهران)
مهری حسنوند - زهرا طالب
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.5.5