0% Complete
صفحه اصلی
/
شانزدهمین کنفرانس ملی و دهمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران
IDSOJ: An Intrusion Detection System in Online Judges for evaluating programming exercises
نویسندگان :
Sergio Alloza-García
1
Iván García-Magariño
2
Javier Bravo-Agapito
3
Raquel Lacuesta Gilaberte
4
1- Complutense University of Madrid
2- Complutense University of Madrid
3- Complutense University of Madrid
4- University of Zaragoza
کلمات کلیدی :
Cybersecurity،fair evaluation of students’ activities،intrusion detection system،online judge،teaching programming
چکیده :
IDSOJ is an intrusion detection system in the environment of a self-correcting online judge for programming student practices. This system detects the entry point of the different attacks that the students can carry out on the judge, informing the user with generated explanations about the mentioned attacks, as well as indicating several ways to combat or avoid them in the future. These attacks oscillate between access to the solutions of the practices of their colleagues, the possibility of changing the verdict of the judge or the date of submission (to approve suspended or not presented practices) and identity theft of a user with teacher role, among others. This paper presents the characteristics of the IDSOJ and shows the results obtained with it.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
The Effect of AI-based Feedback Provision on Iranian EFL Learners’ Writing Performance and their Attitude
Mina Seifi - Mahdi Mahmodi
ارائه الگوی یادگیری معکوس: راهکاری برای آموزش زبان دوره اول متوسطه
زهرا طالب - زهرا پورقربان
نقش هوش مصنوعی بعنوان مدرس در آینده تدریس در سازمانها و صنایع: چالشها و فرصتها
نوشین لطفی - مصطفی کیانی فر - مرضیه اسمعیلی
Gamification plays a role! enhancing the collaborative decision-making skills and strategic thinking abilities of employees
Zahra Vatankhah - Nasrin Mohammadhasani - Yousef Mahdavi Nasab
Design, implementation and evaluation of the effectiveness of training caregivers of Alzheimer's patients by micro-learning method.
Nima Rafiee - Manoosh Mehrabi - Zahra Karimian
Promoting Learner Engagement and Enhancing Willingness to Communicate: A Project-based VR-assisted Course
S. Susan Marandi - Fatemeh Saneie Kashanifar
کاربرد واقعیتافزوده در آموزش علوم تجربی مقطع دبستان
هانیه زکیخانی - نسترن زنجانی - زهرا عسکرینژاد امیری
AI and the Future of Higher Education: A Guide for Policymakers
Badrosadat Nategholeslam Shirazi - Ali Akbar Safavi
Engagement Analysis of Learners Using Emotions: The SimEng System
Somayeh Malekshahi - Omid Fatemi
بررسی تاثیر شبکههای اجتماعی و محیطهای مجازی بر یادگیری الکترونیکی: فرصتها، چالشها و پیامدهای آموزشی
طاهره یزدی نژاد - الهام اکبری
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.5.5