0% Complete
صفحه اصلی
/
هجدهمین کنفرانس ملی و دوازدهمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران
ارائه مدلی مبتنی بر یادگیری با استفاده از هوش مصنوعی جهت بالابردن بهره وری بازدیدهای علمی در شرکت صنایع مس ایران
نویسندگان :
سیدمحمد ناصر حسینی
1
رضا خواجه حسنی
2
1- انجمن دانش بنیان استان کرمان
2- معاونت علمی، پژوهشی و فناوری استان کرمان
کلمات کلیدی :
بازدید علمی،تطبیق فرایندی،فناوری هوشمند،هوش مصنوعی،یادگیری
چکیده :
مقاله حاضر در پاسخ به یک نیاز واقعی و در جهت بهبود اجرای یکی از برنامه های مهم شرکت صنایع مس ایران با عنوان بازدید علمی می باشد بازدید علمی در راستای هویت سازی و آشنا کردن اقشار مختلف جامعه از جمله خانواده پرسنل صنایع مس، اساتید، دانشجوبان، دانش آموزان، پژوهشگران با دستاوردها و پیشرفت های شرکت ملی صنایع مس اجرا می گردد. یکی از مشکلات اجرای این برنامه، بهره وری پایین علمی و داشتن جنبه سرگرمی برای بازدیدکنندگان و نداشتن مزیت برای شرکت صنایع مس ایران می باشد اجرای این برنامه از جنبه مالی، صرف وقت پرسنل شرکت مس و انجام هماهنگی های متعدد هزینه های زیادی به شرکت تحمیل می کند و ادامه این روند در دراز مدت شرکت را دچار مشکل می نماید. ارائه این مقاله جهت استفاده از مدل یادگیری مبتنی بر هوش مصنوعی جهت اجرای هدفمند برنامه بازدید علمی می باشد. با توجه به تجارب نویسندگان این مقاله در حوزه اجرای بازدید علمی و همچنین اجرای پروژه های هوش مصنوعی کاربردی، راهکار ارائه شده در بالابردن بهره وری و کاهش هزینه های بدون ضرورت موثر است. پلتفرم منطبق با این مقاله توسط تیم نویسندگان قابل طراحی و پیاده سازی سریع می باشد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
An analytical comparison of four education models: a faculty's and student's perspective
Taghi Javdani Gandomani - Mina Ziaei Nafchi
A study of the relationship between verbal immediacy and cognitive engagement in online learning
Seyed Abdollah Ghasemtabar - Seyed Amir Ghasemtabar - Yousef Mahdavinasab
آموزش مبتنی بر فنآوری جهت رشته های مهندسی با تکیه بر دوقلوی دیجیتال
محمدحسن جانفشان
تحلیلی روانسنجی بر عوامل موثر بر مشارکت اعضای هیات علمی در توسعه دوره های موک از نظر خبرگان آموزش الکترونیکی دانشگاههای علوم پزشکی
زهرا کریمیان - الهه شجاعی - مریم غلامی
Design and Development of Virtual Reality-based IELTS Speaking Module Simulator
S. Susan Marandi - Maryam Safdari - Tricia Thrasher
The Student-Centered Approach - A Journey from Perspective to Culture
Ralph Sonntag - Laura Seiffert
دیدگاه دانشجویان در خصوص ویژگیهای بایسته اساتید برای بهبود مشارکت الکترونیکی کلاسهای مجازی
حبیب اله نادری - حامد میبودی
Enhancing Student Motivation in Science Education through Motion Graphics Designed with Component Display Theory
Ali Hadei - Mahsa Moradi - Yousef Mahdavinasab
Gamification and Virtual Reality for Teaching Power Electronics: Boost Converter Simulation and Learning Outcomes
Seyed Ali Alenabi - Roghayeh Gavagsaz-Ghoachani - Matheepot Phattanasak - Serge Pierfederici
Knowledge and Strategies for Online Classroom Management: TEFL Faculty Insights
Sahar Amirkhani - Mahboubeh Taghizadeh
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.5.5